-
606 - محمد
اگر شما مکرراً مسافرت می کنید و یا در چند محل به صورت هم زمان کار می کنید و به یاد داشتن و مدیریت همه ی قرار های ملاقات برای شما مشکل است و یا چنانچه با افراد دیگری به صورت تیمی مشغول انجام کاری هستید، با استفاده از نرم افزار Pimero Pro می توانید از دانلودسرا دریافت کرده به صورت بهینه زمان خود را مدیریت کنید و به تمامی فعالیت های خود رسیدگی کنید.
Pimero Pro 2011یک تفویم رومیزی زیبا و بسیار کارآمد بر روی کامپیوتر شخصی یا کامپیوترهای سازمان های دولتی می باشد. این نرم افزار با داشتن قابلیت پشتیبانی اسکایپ، ارسال ایمیل، زمانبندی، مدیریت تماس، دفترچه تلفن و بسیاری قابلیت های دیگر به یک نرم افزار مفید و پر کاربرد تبدیل شده است. در این نرم افزار امکان ثبت قرار های کاری، جلسات، روزها و تاریخ های مهم در زندگی شما، فراهم است. شما با نوشتن متنی کوتاه، در آن روز خاص، هشداری را از نرم افزار دریافت می کنید و به این ترتیب دیگر هیچ مورد مهمی را فراموش نخواهید کرد. همچنین این نرم افزار قابلیت خواندن فید های RSS را دارا می باشد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Pimero Pro:
- زمانبندی
- امکان گذاشتن یادداشت برای روز های خاص
- امنیت بالا از طریق رمزگذاری داده ها
- یادآوری قرارهای ملاقات و تاریخ های مهم از طریق دادن هشدار
- قابلیت خواندن فید های RSS
- پشتیبانی از پوسته های متنوع
- هماهنگ سازی خودکار کامپیوتر ها
- هماهنگ سازی دستگاه های موبایل
- رابط اسکایپ
- توانایی واردات و صادرات اطلاعات به مایکروساف
- ساختار پوشه ای
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...
Pimero is a convenient appointment calendar and task list manager ideal for small teams and individuals. If you are on the road frequently, work with several computers or bring together several people into a team, Pimero offers you unique benefits in appointment scheduling.
With its automatic synchronization, based on Microsoft SyncFramework technology, you need not give a second thought to how you maintain your appointments up-to-date. Every computer which runs Pimero synchronizes automatically with all other computers in the network.
Take your notebook with appointments and task list on trips - regardless of what you change whilst on the road, it will synchronize with what has changed in the meantime in the office or at home as soon as you re-connect to the network. Synchronization works in both directions. If you often work in different places, you always have access to your personal login from all computers in the network.
This means that you have your information readily available - anywhere, anytime. With its multi-user capabilities, you have the perfect tool for team-work. Display the appointments and task lists of colleagues, employees and friends next to one another - easily and clearly.
Use the Team Meeting Finder to find available times for several users and specify who may enter and see other's information. Protect your private domain with private entries which only you can read, irrespective of any other settings. Select between several entry categories and maintain a clear overview at all times.
Here are some key features of "Pimero":
- Scheduler
- Contacts
- Tasks
- Automatic synchronisation
- Time Line for Team Appointments
- Mobile devices synchronisation
- Skype Interface
- Notes
- Instant messenger
- Outlook Import & Export
- High Security through Data Encryption
- Reminders
- Folder based structure
- Skin Support
- Huge Print Center
- No monthly costs/fee
- Data is available offline
- RSS feed reader
مشخصات
شرکت سازنده: soft-evolution
قیمت: 69.00 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 23.32 مگابایت
تاریخ انتشار: 09:00 - 90/12/9
امتیاز:
راهنمای نصب
1- شروع به نصب نرم افزار کرده و از پسورد و نام دلخواه خود استفاده کنید.
2- از پوشه Keygen فایل Keygen.exe را اجرا کرده، یک نام دلخواه وارد کرده و بر روی دکمه Generate کلیک کنید.
3- نرم افزار را اجرا کرده و بر روی دکمه دایره ای سمت چپ پنجره کلیک کرده و بر روی گزینه Enter Licensekey کلیک کرده و با استفاده از سریال دریافتی از Keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
دانلود - 23.32 مگابایت | لینک کمکی
رمز فایل: www.p30download.com
مطالب مرتبط
دانلود Fences v1.01.143 - نرم افزار مرتب سازی آیکون های دسکتاپ
دانلود Automatic Wallpaper Changer 4.10.33 تغییر اتوماتیک عکس دسکتاپ
محصولات فروشگاه
صفحات سایت